Descopera ghidul alimentelor care sprijina slabirea

Studiind materialul propus vei avea acces la un univers alimentar, care iti va permite sa iti pastrezi placerea gustului in timp ce slabesti.

Stii si tu cat de important este sa stii ce sa mananci pentru a-ti atinge greutatea ideala, nu-i asa?

Lista alimentelor prezentata in Ghid este testata de-a lungul celor 5 ani de zile de cand imi desfasor activitatea de health coach.

Adevarul este ca ne place sa mancam intrucat ne aduce o stare de bine. De aceea este crucial, ca atunci cand slabim, sa ne placa ceea ce vom manca, intrucat noi nu facem ceea ce ne face bine, ci ceea ce ne face bine si ne face sa ne simtim bine si ceea ce ne face rau, dar ne face sa ne simtim bine.

Si dupa cum stii placerea indica creierului ca un comportament alimentar merita inregistrat si repetat.

Aici intervine rolul materialului gratuit pe care ti-l propun: te va ajuta sa iti formezi un stil alimentar nou.

Cand reusim sa ne formam un stil nou alimentar?

Cand apreciem ca ne este simplu si placut.

Placut inseamna:

Simplu inseamna lipsa efort. Iar efortul in slabire are trei aspecte:.

Din punctul meu de vedere, alaturi de gustul placut al alimentelor este necesar ca acestea sa fie bogate in substante nutritive: micro si macronutrienti esentiali si antioxidanti.

Scopul acestui material este si acela de a-ti aduce in atentie alimentele care au o mare valoare nutritionala.
Sa luam exemplul dulciurilor low carb: intrucat sunt preparate cu faina de migdale, faina de cocos, unt, nuci, seminte, oua, ulei de cocos, iti aduc un aport optim de grasimi bune, proteine, vitamine (A, D, E si K) si minerale (fier, magneziu, seleniu, calciu etc). De partea cealalta, dulciurile clasice, in afara de faptul ca sunt lipsite de micro si macronutrienti esentiali, contin acidul fitic (prezent in cereale), care impiedica absorbtia mineralelor precum fierul, zincul si calciul.

Un dulce nu poate fi doar un simplu dulce, nu?